Fler Hemmakvällar i Göteborg!

Pressmeddelande  •  2012-03-28 08:37 CEST

Fler göteborgare kan ta med sig känslan hem. Detta görs möjligt när Hemmakväll fortsätter att expandera och öppnar 3 nya butiker i Göteborg.

Hemmakväll AB har köpt Filmtajm Video i Göteborg. Den 1 juni 2012 öppnar butikerna på Armlängdsgatan och Kontrabasgatan i Västra Frölunda samt på Mölndalsvägen i Göteborg.

Köpet innebär att Hemmakväll nu har 104 butiker i Sverige varav 8 butiker finns i Göteborg.

- Det känns riktigt kul att expandera i Göteborg. För oss är det en självklarhet att fler ska få ta del av Hemmakvälls stora utbud av film, tv-spel och enligt de flesta: Sveriges bästa lösgodis, säger Kent Olsson, huvudägare och VD för Hemmakväll.

Med marknadens bredaste sortiment av underhållningsprodukter får nu ännu fler göteborgare ta del av det stora utbudet av hyr- och köpfilm, tv-spel och kioskprodukter.

För mer information:

Kent Olsson, VD Hemmakväll: 0709-211230

www.hemmakvall.se

Hemmakväll är en nöjesbutikskedja med både egenägda butiker och franchisebutiker, från Trelleborg till Luleå, och nu också e-handel. Huvudkontor och centrallager ligger i Landskrona. Sortimentet  omfattar hyrfilm, köpfilm, spel och kioskprodukter. Senaste tillskottet bland produkterna är iphone- och ipad-tillbehör.

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom