Hermods YH-utbildningar öppna för ansökan

Nyhet   •   Feb 15, 2013 11:15 CET

Under hösten startar Hermods, tillsammans med EC Utbildning, Sälj- och Marknadshögskolan och The Game Assembly, ett 30-tal olika yrkeshögskoleutbildningar. Detta gör oss till en av Sveriges största YH-anordnare.

Vårt utbildningsutbud spänner över flera branscher där behovet är stort. Vi erbjuder utbildningar inom bygg, trädgård och underhållsteknik, samt via EC Utbildning, Sälj- och Marknadshögskolan och The Game Assembly nischade utbildningar inom IT, försäljning och marknadsföring respektive spelutveckling. I år kan vi även erbjuda flera nya utbildningar såsom Java-utvecklare, Arbetsledare inom mark och anläggning, Technical Artist med flera.

Vi erbjuder utbildningar på flera orter runt om i landet: Malmö, Helsingborg, Örebro, Stockholm, Göteborg och Karlskrona. Några av våra utbildningar genomför vi på distans, dessa kan du läsa oavsett var du bor.

Gemensamt för alla utbildningar är att de är utvecklade tillsammans med företag och anpassade efter deras behov och krav. Att utbildningarna utvecklas i nära samspel med näringslivet genererar slagkraftiga utbildningskoncept med en hög träffsäkerhet som till fullo matchar arbetslivets efterfrågan.

15 februari kan du börja söka någon av höstens alla utbildningar. Sista ansökningsdag är den 15 maj. Gå in på någon av våra hemsidor: www.hermods.se/yh, www.ecutbildning.se, www.smhsverige.se eller www.thegameassembly.com och läs mer om våra spännande utbildningar.

Ansök och skapa din framtid tillsammans med oss!

För mer information kontakta:
Maria Dagermo, Affärsutvecklingschef Yrkesutbildning
E-post: maria.dagermo@hermods.se