Dags för Offentlig Chef och Offentlig Ekonomi att mötas!

Pressmeddelande   •   Dec 01, 2017 07:45 CET

Nu är programlanseringen 2.0 klar. Nytt för den här gången är att Offentlig Chef och Offentlig Ekonomi går parallellt i Uppsala 17-18 januari 2018. Det är sjätte året i rad som Offentlig Chef arrangeras och vi passar då på att kicka igång den nya mötesplatsen Offentlig Ekonomi för ekonomichefer, controllers och ekonomer inom offentlig sektor. Det blir fler möjligheter till att nätverka och utbyta erfarenheter när båda mötesplatserna sker under samma tak i Uppsala Konsert & Kongress.

Bland nyheterna i programmen finner du:

Framtiden för svensk offentlig ekonomi – Hur ser det ut nu?
Harry Flam, Ordförande, Finanspolitiska rådet

Från ekorrhjul till pariserhjul – Medvetet ledarskap för medvetna organisationer
Anita Edvinsson är författare, konsult och utbildare med inriktning mot verksamhetsutveckling, ledningssystem och patientsäkerhet.

Läs hela programmet för Offentlig Chef här.

Kommentarer (0)