Hur håller vi den organiserade brottsligheten borta från offentlig upphandling?

Pressmeddelande   •   Nov 15, 2016 11:05 CET

Det kommer larmrapporter från ett flertal myndigheter, SÄPO och BRÅ rapporterar båda om missförhållanden, spionage och intrång i samband med offentliga upphandlingar. På Upphandlingsdagarna 2017 under Panelsamtalet: Banditer i dina korridorer, berättar panelen hur vi skall agera för att undvika att hamna i brottslingarnas klor.

Panelen består av: Alf Johansson, Chefsåklagare, Riksenheten mot Korruption, Roger Svanborg, Kommunstrateg, Södertälje kommun, Ari Kouvonen, Näringspolitisk expert, Almega Serviceföretagen, Stefan Lundberg, Chefsåklagare, Ekobrottsmyndigheten, Johanna Skinnari, Utredare, Brå

Om du ännu inte bokat in dig till Sveriges största mötesplats om svensk och europeisk offentlig upphandling, är det hög tid att göra detta nu! När du bokar idag tar du dessutom del av EARLY BIRD-rabatten på 600 kronor (gäller fram till 30 november)

ANMÄL DIG HÄR

LÄS HELA PROGRAMMET SOM PDF