Programlansering för eFörvaltningsdagarna

Programlansering för eFörvaltningsdagarna

Sveriges största mötesplats om eförvaltning och digital transformation är tillbaka och första programversionen lanseras idag! eFörvaltningsdagarna är den självklara mötesplatsen för dig som arbetar med verksamhetsutveckling, digitalisering, IT och införandet av medborgarnära e-tjänster inom Sveriges offentliga förvaltningar.

Se hela programmet här…

Digital transformation 2.0

Digitaliseringen och den digitala transformationen påverkar hela vårt samhälle på alla nivåer. Fler och fler av våra samhällstjänster blir digitaliserade. E-förvaltning är ett faktum sedan länge. Förändringarna går snabbt och det är viktigt att digitalisering sker genom att förbättra tjänsterna och inte bara för tekniken i sig. Digitaliseringen kan även förbättra och fördjupa demokratin genom att medborgarna får lättare tillgång och insyn till myndigheters dokument.

Det här är några exempel på vad som kommer diskuteras på eFörvaltningsdagarna.

Läs programmet här!

Välkommen till eFörvaltningsdagarna i Stockholm den 11-12 oktober 2017

Var en Smart Bird och boka din plats redan idag!