Vem tar hem titeln Årets Offentliga Chef 2015?

Vem tar hem titeln Årets Offentliga Chef 2015?

Vinnaren presenteras under middagen på Offentlig Chef 2016!
För tredje året i rad utser vi vinnaren av utmärkelsen Årets Offentliga Chef, ett pris som delas ut under middagen den 20 januari 2016, i samarbete med tidningen Offentliga Affärer. Priset tillfaller den chef inom den offentliga sektorn som får andra ledare att utvecklas och växa. Personen ska även genom sitt ledarskap motivera, engagera och inspirera sina medarbetare.Vi vill passa på att tacka för de många bra bidrag som vi har fått in. Vinnaren utses av en jury bestående av väl initierade personer som bland annat ingår i programrådet inför Offentlig Chef 2016. Här nedan presenteras de åtta kandidater som alla har chans att vinna titeln som Årets Offentliga Chef 2015. Klicka här för att läsa mer om de nominerade