Pressmeddelande -

Amazonexperten Anna Nordlander kliver in som delägare i startup-bolaget High Coast Wave

Nyligen blev det klart att Anna Nordlander, tidigare VD på e-handelsbolaget The Friendly Swede och officiell coach för Amazons program "Female Entrepreneurs of the Future", kliver in som delägare och styrelseledamot i startup-bolaget High Coast Wave.

- Med en stark lokal förankring och sikte på att gå internationellt från starten, kändes bolaget och entreprenörerna helt rätt för mig, säger Anna Nordlander.

- Vi är självklart mycket glada över att få in Annas kompetens, säger David Östling, en av bolagets grundare. Vårt klockmärke satsar på att representera allt som Höga Kusten står för - en unik plats där tid är synonymt med livskvalité. Med Annas hjälp hoppas vi kunna öka takten på vår försäljning och bidra till att sprida kännedom om vårt fantastiska världsarv globalt.

David Östling

+46730895838,  david@highcoastwave.com