Michael Mosley till Stockholm den 3 sept

Pressmeddelande   •   Jun 30, 2013 22:32 CEST

Det skrivs ofantligt mycket om 5:2-dieten just nu. Det känns därför lite extra kul att jobba med Michael Mosleys besök i Sverige den 3 september. Highland PR arbetar med medierelationer, all kontakt med författaren, pressmötet som äger rum på Hotel Diplomat samt alla enskilda interjvuer. Det blir en härlig dag, det vet jag helt säkert.

Michael Mosley är författare till boken ”The Fast Diet” som kommer ut på svenska i början av augusti (Bonnier Fakta) och som handlar just om 5:2-dieten. Mer finns att läsa här.

Highland Public Relations hjälper företag att öka synligheten och nå framgång i affärerna genom en förbättrad kommunikation med omvärlden. Vi arbetar med ett brett spektra av kommunikationstjänster, med spetskompetens inom extern kommunikation och medierelationer. Vi använder oss av traditionella liksom nytänkande kanaler där sociala medier är en självklar del av kommunikationsarbetet.

Kommentarer (0)