Pressinbjudan - Pressinformation efter ordinarie styrelsemöte

Styrelsen för Högskolan i Skövde håller ordinarie möte fredagen den 7 februari 2014. Med anledning av styrelsemötet arrangerar Högskolan en pressträff där styrelsens ordförande Urban Wass och lärosätets rektor Sigbritt Karlsson svarar på frågor som rör styrelsens arbete.

Pressträff i anslutning till ordinarie styrelsemöte vid Högskolan i Skövde.

Dag: Fredagen den 7 februari 2014
Tid: 14:00
Plats: Högskolan i Skövde, Högskolevägen 3, Hus G, plan 1, Samling i entrén till avdelningen för Externa Relationer och Kommunikation (ERK)

För ytterligare information kontakta:
Cecilia Fransson, kommunikatör/vik. pressansvarig, tel. 0500-44 80 35
Annica Snäll, kommunikationschef, tel. 0500-44 80 29

Föredragningslista för styrelsens möte bifogas.

Högskolan i Skövde är en liten och modern högskola med högaktuella utbildningar och samhällsnyttig forskning. Vi utgår från verkligheten i dagens behov och morgondagens utmaningar. Våra studenter får förutsättningarna för att lyckas med sina studier och mål genom att vi gärna tänker nytt, är öppna för strategiska samarbeten med omvärlden och tar väl hand om våra studenter.