Hjältevadshus auktionerar ut sin Loge till förmån för Kalmar FF och Mustaschkampen

Pressmeddelande   •   Nov 07, 2018 16:03 CET

Buda in Hjältevadhus loge på Guldfågelnarena

Kalmar FF – AIK Söndag 11 november på Guldfågeln Arena är slutsåld. Men Hjältevadshus, Kalmar FF partner sedan 2012, och kommer synas på Kalmar FFs tröjor minst till 2020 har valt att auktionera ut sin loge.

Auktionen kommer läggas ut på Traderas sida under onsdagskvällen. Auktionen kommer avslutas påfreem.Kl14

Då det varit ett enormt tryck på biljetter så väljer Hjältevadshus att avstå från sin loge och istället auktionera ut den. Överskottet kommer delas mellan Kalmar FF/KFF ungdom och Mustaschkampen.

Nu kan du får tolv bra platser och tillgång till en egen loge. En härlig buffé och ett kylskåp fyllt med dryck ingår också. Vi skickar med 12st Elm T-shirts på köpet!!

LOGE på Guldfågeln Arena, 12toppenbiljetter, mat och dryck.

Överskottet kommer delas mellan Kalmar FF/Kalmar FF ungdom/Mustaschkampen

Så här skriver prostatacancerförbundet på sidan www.mustaschkampen.se Varje dag, varje månad, varje år får tusentals män diagnosen prostatacancer. Det är Sveriges vanligaste cancersjukdom. Mer pengar behövs i kampen mot prostatacancern till forskning för bättre diagnos- och behandlingsmetoder samt opinionsbildning. Mustaschkampen behöver din hjälp!

– Vi vill vara ett gott företag, ett företag som bryr sig. När det nu är sånt stort tryck på biljetter så känner vi att detta är ett tillfälle där vi kan hjälpa till att samla in pengar.

Mikael R Olsson, marknadschef på Hjältevadshus.

Om Hjältevadshus

I småländska Hjältevad har det byggts bostäder med fokus på trygghet i över 70 år. I fabriken byggs husen skyddade från väder och vind. Här installeras toaletter och vitvaror, köksskåp och garderober, och här spikas lister och läggs golv. När huset anländer till byggplatsen är det bara att lyfta upp de färdiga husdelarna på den förberedda grunden, ansluta el och VVS, montera takkassetterna och lägga på takpannorna – snabbt, säkert och kostnadseffektivt.