En modern grossist för e-handlaren

Pressmeddelande   •   Dec 03, 2015 15:52 CET

En modern grossist för e-handlaren

HKC har under senaste året uppgraderats till en toppmodern grossist och kan nu erbjuda högt efterfrågade tjänster som dropshipping och e-handelsbutik för våra kunder. Det betyder att du slipper hålla eget lager, vi står för plock och pack och alla ordrar skickas direkt till din slutkund från HKCs lager. Naturligtvis i neutrala paket med din följesedel och logotyp.

Nu, mer än någonsin går den fysiska butiken och e-handelsbutiken hand i hand. Allt handlar om försäljning – oavsett kanal. Har du en fysisk butik går du säkert redan i tankar på att komplettera med en e-handelsbutik med ditt sortiment. HKC har tillsammans med e-handelskonsulten Caupo, paketerat en av marknadens mest populära e-handelsplattform, Magento. Caupo är Magentocertifierade vilket borgar för att du snabbt och lätt ska komma igång med en stabil e-handel – fylld av produkter från HKC.

Stark hälsogrossist med dryg 6500 produkter i lager inom kosttillskott, vitaminer & mineraler, Ekologiskt livsmedel och dryck, sport & träningsprodukter, naturlig hudvård & kosmetik.

Kommentarer (0)

Kommentera

By submitting the comment you agree that your personal data will be processed according to Mynewsdesk's <a href="http://www.mynewsdesk.com/se/about/terms-and-conditions/privacy_policy">Privacy Policy</a>.