Årets Port 2019 från Hörmann är här

Pressmeddelande   •   Apr 01, 2019 09:00 CEST

Årets Port 2019 - en kampanj från Hörmann

I Årets Port 2019 erbjuds takskjutport med motor till kampanjpris. Nytt för i år är att kampanjen breddas till 2 olika profilutförande: M- och L-profil. M-profilen i utförandet Woodgrain finns i 5 olika kampanjfärger och L-profilen i den nya ytan Planar – Matt deluxe, finns även den i 5 kampanjfärger.

Den 1 april startar kampanjen Årets Port 2019. I år finns möjligheten att i kampanjen välja mellan 2 olika portutföranden: en Woodgrain M-profil och en L-profil i den nya släta ytan Planar, båda i 5 olika färger. Planar - Matt deluxe är en helt ny yta på marknaden som ger ett mycket slätt och elegant intryck. Båda kampanjportarna har en tjocklek på 42 mm vilket ger en god isolering och en stabil portrörelse. Med porten medföljer en garanti på hela 10 år.

I kampanjen ingår även den eleganta entrédörren Thermo65 i 6 olika motiv, i 4 kampanjfärger och i 3 kampanj-dekorer. Thermo65 har en hög värmeisolering och är RC2-säkerhetsklassad som standard.

Kampanjen pågår till den 31 december 2019.

Foto: Hörmann

Presskontakt för intervju: Erik Rögardt, Hörmann 010-19 00 213 –
e.rogardt.ore@hoermann.se

Presskontakt för bilder och material: Frida Thelberg, Hörmann 010-19 00 204 – f.thelberg.ore@hoermann.se

Om Hörmann

Hörmann Group är Europas ledande leverantör av garage- och industriportar. Hörmann Svenska AB säljer och servar dessa portar på den svenska marknaden.

1988 startades Hörmann Svenska AB, som idag är ledande leverantör av garageportar på den svenska marknaden. Från centrallagret i Örebro distribueras portar över hela landet. För industriportar erbjuder Hörmann Svenska AB montage i egen regi samt service av alla fabrikat på marknaden. Hörmann är en stark och pålitlig internationell partner för byggprodukter av högsta klass. Hörmann är kvalitet utan kompromisser.

Kommentarer (0)

Kommentera