HONDA MC SVENSKA AB förstärker sin organisation

Pressmeddelande   •   Apr 12, 2018 11:51 CEST

Niklas Lindell ansluter som affärsenhetschef till Honda MC Svenska AB. Niklas kommer närmast från BMW Northern Europe där han arbetat som ansvarig för Svenska MC-marknaden.

"Det är med glädje jag ansluter till KGK, Honda MC Svenska AB och till nya utmaningar, nya medarbetare med både gamla och nya kundkontakter. Jag ser fram emot att fortsätta utveckla Honda MC Svenska ABs affär tillsammans med kollegor och stärka vår position på marknaden", säger Niklas Lindell.

"Niklas kunnande och gedigna bakgrund kommer väl till pass när vi nu ska ta nästa steg på vår fortsatta resa i att öka vår närvaro inom MC, MX och ATV. Med sitt strategiska- och kundnära fokus kommer Niklas att ta utvecklingen av vår resa till nästa nivå", säger Klas Östlund, VD Honda MC Svenska AB.

Mer information:
Niklas Lindell
Affärsenhetschef
niklas.lindell@kgk.se

Klas Östlund
klas.ostlund@kgk.se

hondamc.com

Generalagent för Honda MC, Skoter, mopeder, motocross och terrängskoter (ATV) i Sverige. Vi har eget reservdelslager och servicesupport till våra Återförsäljare.

Kommentarer (0)