MISTER FRENCH MUSIC MONTH FORTSÄTTER MED JULIANDER OCH NOVA MILLER

Nyhet   •   Mar 20, 2018 13:40 CET

JULIANDER

Mister French Music Month fortsätter och denna vecka får vi njuta av fantastisk popmusik från Juliander och Nova Miller.

Mister French Music Month har tagit Stockholms musikälskare med storm och denna vecka presenterar vi stjärnskotten Juliander och Nova Miller.

- Vi är otroligt nöjda med scenen vi har skapat för musiker i Sverige och även responsen vi fått från diverse musikbolag som vill ha sina artister och kommande releaser på Mister French, säger Elin Doverby head of production på HOSS STHLM.

JULIANDER

20-åriga Juliander har fått en rekordstart på sin karriär. Trots sin ringa ålder har han redan hunnit vara förband till Zara Larsson på hennes Europaturné hösten 2017. Han är featuring artist tillsammans med Noah Cyrus på Alan Walkers aktuella hitsingel "All Falls Down" och är precis hemkommen efter att ha varit förband på Alan Walkers Europaturné. Detta toppar han med att uppträda tillsammans med Alan på superhippa festivalen Coachella.

NOVA MILLER

Nova Miller är en ung popsångerska och låtskrivare från Sverige som är signad på BMG records/21:12 Entertainment och powerhouse agenturen UTA. Hon började intressera sig för musik tidigt då båda hennes föräldrar var turnerande musiker. Novas stämma har ett imponerande omfång på fem oktaver och hon spelar flera instrument, däribland gitarr och piano. Novas senaste singel och video ”Anything For U” släpptes i augusti förra året. Bortsett från musik är hennes passion skådespeleri och hon har synts i bland annat Disney Channel samt spelat den fjärde powerpuff pinglan ”Bliss” på Cartoon Network. Musikvideon till senaste singeln "Turn Up The Fire" släpptes i början av februari och har redan över 1 miljon streams på YouTube.

Mister French Music Month

Fredag den 23/3 kl 21.00