Flytta kontoret till en kreativ miljö på Rival

Flytta kontoret till Rival

Rival lanserar nu ett attraktivt paket för "hemmajobbaren". Börja arbetsdagen med en mycket uppskattad frukostbuffé oavsett om man arbetar själv eller inleder dagen med ett frukostmöte. Frukosten har nya utökade öppettider måndag-fredag 06:30-11:30 så det finns ingen anledning att stressa.

Arbetsdagen fortsätter i Watson's Bar som bjuder på en härligt kreativ miljö. Ta plats i en mjuk soffa eller en bekväm fåtölj på någon av de tre våningar som står till förfogande för dagens arbete.
Efter en rejäl frukost kan det dröja ett tag innan hungern gör sig påmind men när det väl är dags för lunch väljer man fritt från Watson’s generösa barmeny.

Självklart ingår också Wi-Fi samt valfritt kaffe, stilla och kolsyrat vatten i obegränsad mängd under hela dagen. Och när det väl är dags för after-work, ja, då sitter man redan på första parkett!

Pris: 355 kr/person exkl moms (398 kr inkl moms)
Priset inkluderar frukostbuffé, valfri lunch samt valfritt kaffe, te, stilla och kolsyrat vatten i obegränsad mängd hela dagen.