Watson's Bar

Watson´s Bar firar ett år: ”Det har varit en rolig resa under året!”

Den 16 januari 2019 slog vi upp dörrarna till Hotel Rivals senaste nytillskott, Watson's Bar, en modern mötesplats på klassisk nöjesmark. Vi skapade en ny och efterlängtad bar för hotellgäster, södermalmsbor och nyfikna stockholmare med generösa öppettider, ny design och med en spännande och modern drink- och matmeny.

För ett år sedan öppnade Watson´s. Nu ska det självklart firas

– Vi kommer att fira vår ett års dag den 16 januari, säger Tobias Wikberg, F&B Manager på Hotel Rival.

Den 16 januari förra året öppnande Watson´s bar och det firades med en en härlig invigningsfest där BAO spelande och Watson´s Bar fick en flygande start.

– Det var full fart från dag ett vilket var mycket glädjande. Nu har vi varit igång i ett år och vi är mer än nöjda med detta. Visionen var, och är, att baren skulle ge ett tillskott för hotellet och våra lokala gäster, en naturlig mötesplats.

Vad tycker gästerna?

– Vi har fått en otrolig bra respons och gästerna verkar uppskatta våra generösa öppettider och tillgängligheten. Här träffas man för att arbeta,  ses över en kopp kaffe, en lunch eller för en after-work framåt eftermiddagen. Det som tidigare var en tom och tråkig hotellentré har nu blivit en levande mötesplats från tidig förmiddag till sen kväll.

Watson's Bar har öppet veckans alla dagar från 11.00.

– Nu ser vi fram emot det kommande året och alla nya möten med gäster som det innebär. På Rival blir det aldrig tråkigt!