House of Test expanderar i Linköping

Pressmeddelande   •   Nov 15, 2016 07:30 CET

House Of Test Consulting AB

Nu blir det enklare att hitta testexperter i Linköping och Norrköping. House of Test, Sveriges främsta konsulter inom mjukvarutestning och kvalitetssäkring, expanderar nu i Linköping och ska lokalt rekrytera 20 stycken passionerade testkonsulter de närmaste åren.

"Vårt mål är att samla regionens absolut mest drivna testkonsulter hos House of Test, liksom vi tidigare gjort på samtliga orter där vi är aktiva.", säger Johan Jonasson, en av bolagets grundare och ansvarig för verksamheten i Linköping.

House of Test erbjuder sina anställda konsulter en oslagbar miljö och förutsättningar att ta sin professionella utveckling till en helt ny nivå, var man än befinner i sin karriär som testare. Regelbundna internkonferenser, onlineverktyg och som knyter samman företagets samtliga kontor och resurser samt ett flitigt deltagande både i lokala meetups och internationella konferenser är några av nyckelfaktorerna till House of Tests framgångar.

"Vår personalfilosofi utgår ifrån individen. Genom att ge varje person maximala möjligheter, verktyg och ansvar för sin egen kompetensutveckling, skapar vi en grogrund för ökat personligt driv och en passion för yrket som bara växer. Detta ger i förlängningen oss som bolag möjligheten att erbjuda oslagbar kompetens till våra kunder.", säger Johan Jonasson.

House of Test är Sveriges främsta experter inom kontext-driven testning. Företaget erbjuder konsulttjänster inom test och kvalitetssäkring finns idag representerat i Lund, Linköping, Köpenhamn, Zürich och Johannesburg.

Kommentarer (0)