Bedsab har ett stort och heltäckande lager av eltelfrar

Bedsab har ett stort och heltäckande lager av eltelfrar

Bedsab har byggt upp ett stort och heltäckande lager av eltelfrar som konfektioneras i egen verkstad. Personal med specialkompetens inom detta område för att komplettera redan befintlig och för att få ett proffesionellt sätt att klara av kundens krav på kvalitè och snabbhet. Basen i sortimentet är naturligtvis vårt eget varumärke MyrantiQ med en lyftkapacitet upp till WLL 3 ton. Om kunder efterfrågar kommer vi naturligtvis att utöka med högre tonnage. I lager finns även ytterligare fabrikat. Eltelfrarna kan fås i ett flertal olika utföranden, krokupphängda, med manuella eller elektriska åkvagnar, med en eller två hastigheter samt med manöverdon med kabel eller med radiostyrning. Radiostyrningen är idag oerhört populär. Tänk dig en eltelfer med 40 meters lyfthöjd samt ett manöverdon med 39 meter kabel. Kabeln och manöverdonet fyller en hel lastpall. Då är det lätt att förstå kundernas val att beställa med radiostyrning. Priset blir också mycket konkurrenskraftigt. Även reparation, underhåll samt årlig besiktning utförs av Bedsab i vår egen verkstad vilket är en fördel för kunden. En leverantör, en adress.

Ämnen

<p>Bedsab är ett företag som i huvudsak förser den svenska marknaden med Lyftredskap, Surrningsmateriel, Fallskyddsutrustning samt komponenter för Flak och Skåpbyggnation.</p><p>Bedsab är ett familjeägt grossistföretag som varit verksamt sedan 1970 vars affärsidè är att erbjuda våra kunder helhetslösningar innefattande leveranser av kvalitetsprodukter, utbildningar samt besiktning.</p>