Brukar du boka hotell, flyg, spela eller handla på nätet? Här kommer en chans att enkelt tjäna extra på det...

Bli gratis medlem på Sponsorhuset och få en extra bonus just nu. Det vinner både du och fotbollen i Hudiksvall på!

Brukar du boka eller handla på nätet? Händer det att du bokar hotell privat eller genom ditt arbete? HuFF har ett samarbete med Sponsorhuset där både du och föreningen får pengar när du bokar eller handlar på nätet.

Som medlem får du ”rabatter” från Booking.com, Svenska Spel, Hotels.com, SAS och över 500 andra sajter.

Rabatten delas lika mellan dig som handlar och HuFF (till satsningar på utbildning, talanger etc.) och betalas ut i riktiga pengar!

Det enda du behöver göra är att klicka dig vidare till butiken från Sponsorhusets sida, pengarna betalas ut när du gjort ditt köp.

Inget blir dyrare för dig som handlar, det blir bara ett extraklick

Bli gratis medlem på Sponsorhuset här (du får just nu en bonus)

PS. HuFF tycker generellt sett att vi alla ska tänka på att stötta våra lokala butiker i Glada Hudik. Men du som ändå t ex. bokar resor, flyg, hotell eller som ändå köper saker du inte hittar i Hudiksvall på nätet borde såklart gå via Sponsorhuset. Det vinner både du och satsningen på bredd-, talang- och elitfotbollen i Hudiksvall på.