HuFF Fotbollsskola & Högs SK Fotbolls Camp

Nyhet   •   Jun 04, 2013 11:20 CEST

HuFF Fotbollsskola 24-28 juni

HuFF:s & Landslagets fotbollsskola är mellan 24-28 juni, kl. 10-15 varje dag på Sparbanken Arena. Kostnad 500 kr och då ingår luncher, fotboll, flaska och tröja. Både för flickor och pojkar i åldrarna 6-12 år. Läs mer på www.landslagetsfotbollsskola.se och gör anmälan senast 16 juni på http://forening.landslagetsfotbollsskola.se/clubs/

För mer information ring HuFF kansli på 0650-153 35.

Högs SK Fotbolls Camp 17-19 juni

För lite äldre ungdomar mellan 12-15 år arrangerar i år samarbetsföreningen Högs SK en Fotbolls Camp på Kungsvallen. Alla killar och tjejer är välkomna, oavsett klubbtillhörighet.

Fokus kommer att ligga på olika fotbollsmoment - som att utmana, försvara, skott och teknik samt målvaktsträning. Det blir även föreläsning om kost och målsättningar, vägen till elit och regelkunskap.

Fotbolls Campen kommer att ledas av utbildade idrottsledare som har erfarenheter från distriktslag och seniorlag i Hälsingland. Campen avslutas onsdag 19 juni med att Johan Allgulander (naprapat i landslaget) kommer att berätta om landslaget och hålla i ett träningspass.

17-19 juni 2013, klockan 9.00-15.00 varje dag på Kungsvallen.

Detta ingår förutom själva träningen: T-shirt, boll, väska och vattenflaska samt lunch och mellanmål.

Kostnad: 400 kr för medlem i Högs SK, 500 kr för icke medlem i Högs SK

Anmälan: Maila till hogssk@outlook.com senast 7 juni.

Betalning görs på Högs SK Bg 5663-4652 och betalningen är en bekräftelse på anmälan. Märk anmälan med namn, ålder samt ev. allargi.

Frågor besvaras av Maria Bergendal på mobil 070-210 75 68.

Kommentarer (0)