Galan blir After Work i XXL format - med Johanna Frändén, Lasse Richt, Pär Johansson och hemlig gäst!

HuFF-Galan blir en After Work i XXL-format!

HuFF-galan har i sju utsålda år handlat om passion, ledarskap och hyllning. Nu utvecklar vi konceptet för att fler ska kunna vara med och förena nytta med nöje, mingel, nätverkande och glädje! Målet är att företag ska kunna ta med sig sin personal eller kunder i större utsträckning samt att fler privatpersoner får chansen.

Våra medlemmar, spelare, samarbetsföreningar, företagspartners är såklart lika varmt välkomna som tidigare - men alla har nu chansen att ta med sig fler vänner och kollegor då vi har plats för många fler! I år blir möjligheten till att mingla, nätverka och förena nytta med nöje extra stor!

En kväll om passion med Johanna Frändén, Lasse Richt, Pär Johansson (vår egen "Skavlan") och en hemlig gäst på scenen.

Tid & Plats: Aktivitetsfabriken fredag 9 november kl 17:30-01:00

17:30 Mingel med tilltugg (måltidsdryck ingår, övrig dryck kan köpas i baren).

19:30 Pär Johansson möter våra spännande gäster.

Kvällen följs upp av prisutdelningar, auktion och chans att umgås och ha kul med ett stort gäng!

Biljetter: Boka biljetter här!
Pris: 299 kr inkl. moms

Tidigare års succéer då Pär Johansson lekt ”Skavlan” med bland annat Pamela Andersson, Hasse Backe, Amelia Adamo, Tomas Brolin, Agneta Sjödin, Anders Limpar, Lars Lagerbäck, Niklas Holmgren, Daniel Kindberg m fl. följs i år upp med gästerna Johanna Frändén, Lars Richt och en hemlig gäst.

Johanna Frändén är en drömgäst för oss! En kompetent och tuff tjej med stor passion för fotboll och sitt jobb som sportjournalist. Du har sett henne i många sammanhang, t ex. i sändningar av tre fotbolls-VM, två EM och hon är en av de journalister som följt Zlatan närmast. Utöver passion och fotboll har Johanna just Zlatan som gemensam nämnare med nästa gäst, Lasse Richt. Enligt vår egen Johan Allgulander den som betytt mest och haft mest att säga till om då det gäller svenska herrlandslaget de senaste 15 åren då han varit Landslagschef.

Zlatan själv twittrade ”Sverige borde tacka denna person eftersom alla spelare som spelat för landslaget känner sig som hemma, de är välkomna och inte olika. Jag är skyldig honom allt för mina framgångar i landslaget. Tack för att du är du, Lars Richt.” #thebest #enjoyyouretirment #family #skuggan

Vi har också en spännande hemlig gäst som dyker upp om allt går som det är tänkt. Temat för kvällen är som vanligt passion i olika former, oavsett om det handlar om jobb, fotboll, sport, ledarskap eller livet i stort. Syftet med galan är också att samla in viktiga pengar till alla satsningar och projekt som vi driver för den närodlade fotbollens bästa, t ex. utbildning och satsningar på bredd och HuFF-akademin. Det blir också prisutdelningar och en spännande auktion!

Scenen och auktionen av en möbel sponsras av Mio Hudiksvall.

Köp din biljett idag, begränsat antal platser.

BOKA DIN BILJETT HÄR!

Först till kvarn gäller – utsålt alla sju tidigare år!

www.aktivitetsfabriken.se | 0650-160 50