Snickers Workwear lanserar en barnkollektion

Snickers Workwear lanserar en barnkollektion

Du är en tuff hantverkare i tuffa arbetskläder och naturligtvis vill även dina barn se ut som dig. Äntligen, har Snickers Workwear en barnkollektion av arbetskläder. Sådan far sådan son, som ordspråket säger.

Barnkollektionen är för barn som ser upp till sina föräldrar. Tillverkad av slitstarka material och med en äkta arbetskläderlook, specifika detaljer och bra passform, dessa fullt funktionella plagg ger en unik möjlighet för dig som vill ha hög kvalitet på barnens kläder. Låt dina barn vara lika tuffa som sin största idol.

• Dina barn vill se ut som dig, sin största idol
• Äkta arbetskläderlook
• Högkvalitativa material
• Bra passform

Hultafors Group består av varumärkena Snickers Workwear, Wibe Ladders, Hultafors och Fein. Tillsammans bildar de en unik produktfamilj för hantverkare som vill ha produkter de kan lita på. Hultafors Group har 650 anställda och försäljning på över 40 marknader över hela världen. www.hultaforsgoup.com.