Allt för en godare jul för världens utsatta

Även detta år väljer vi bort de traditionella julklapparna. Istället stödjer vi Läkare Utan Gränser. Vi tycker att arbetet de utför är otroligt viktigt för utsatta människor världen över.

Läkare Utan Gränser är en medicinsk humanitär organisation som räddar liv och lindrar nöd där det behövs som mest. De bistår människor som drabbats av kriser, krig och naturkatastrofer oavsett politisk åsikt, religion eller etnisk tillhörighet. Med vår julgåva är vi med och bidrar till att projekt för vaccinering, medicinsk utbild­ning och akuta insatser såsom kampen mot ebola, kan fortsätta. Inom ramen för projekten, som pågår i 70 länder, deltar tusentals fältarbetare och lokalt anställda.

Humlegården Fastigheter är ett av Stockholms största fastighetsföretag. Vi gör skillnad genom att bry oss. Inte bara om våra kunder, om våra fantastiska byggnader och omgivningarna de ligger i, utan lika mycket om samhället i stort. Därför balanserar vi alltid god arkitektur med hållbarhet. Husen ska kunna leva i minst hundra år, men jorden ska finnas för evigt.