LÄNSFÖRSÄKRINGAR FASTIGHETSFÖRMEDLING UMEÅ BLIR HUSMANHAGBERG.

”Efter nio fantastiska år med Länsförsäkringar Fastighetsförmedling i Umeå har vi valt att gå skilda vägar. Anledningen är att vi inte hade samsyn hur verksamheten skulle bedrivas vidare, men det känns nu väldigt spännande att få etablera ett nytt varumärke i Umeå” säger Richard Öhman, VD och Franchisetagare HusmanHagberg Umeå.

”Vi känner ett stort ansvar för våra kunder och den mäklartjänst vi erbjuder. Förändringen påverkar våra kunder på ett positivt sätt, de möter samma engagerade medarbetare och får tillgång till en bredare tjänst” fortsätter Richard.

HusmanHagberg startade 1997 och är en av landets största aktörer med 370 medarbetare på över 90 kontor i hela landet. Det är en privatägd kedja och just oberoendet gör att man kan ha fullt fokus på nöjda kunder, utifrån kundens situation.

”Vi har länge följt Richard och Jonas framgångar och det fantastiska arbete de gjort. Självklart är vi oerhört glada för samarbetet. Utöver många nya trevliga kollegor får vi nu förstärkning i en region som är viktigt för oss och där vi redan nu är framgångsrika” säger Lennart Hagberg, VD på HusmanHagberg AB.

Nya verksamheten startar den 1 juli 2017.

Kontakt HusmanHagberg Umeå

Richard Öhman VD & Franchisetagare
HusmanHagberg Umeå

Kontakt HusmanHagberg AB

Lennart Hagberg VD
HusmanHagberg AB
Mail: lennart.hagberg@husmanhagberg.se

Richard Öhman, VD HusmanHagberg Umeå
Lennart Hagberg, VD HusmanHagberg AB

Mäklarfirman HusmanHagberg AB grundades 1997 av Mats Dahlström och Lennart Hagberg. HusmanHagberg är en franchiseorganisation vilket innebär att alla kontor drivs av egna företagare. Idag har HusmanHagberg över 370 medarbetare och drygt 90 kontor över hela Sverige.

Målet med företaget är att vara den mest uppskattade mäklaren i det område kunden vill genomföra sin affär. Huvudkontoret ligger i Stockholm och VD är Lennart Hagberg.