Årsmöte hos Hyresgästföreningen i Västerås

Pressmeddelande   •   Mar 27, 2018 18:54 CEST

Västerås föreningens nya styrelse: Krister Molin, Hala Tepci, Åsa Jacobsson, Linn Wegemo, Tomas Hofling, Johan Romlid, Sofie Nilsson, Hans Katten Johansson, Veronica Blom och Peter Svensson. Marcela Dimander saknas på fotot.

Hyresgästföreningen Västerås har haft årsmöte. Den erfarne ordförande Tomas Östling tackades av. Till ny ordförande valdes Linn Wegemo som har mångårig erfarenhet i rollen som ordförande i andra sammanhang.

- Jag känner glädje och ödmjukhet inför uppdraget. Jag vill tillsammans med alla medlemmar och förtroendevalda runt om i Västerås fortsätta att bygga Hyresgästföringen stark, säger Linn.