V AVE SHOE REPAIR och The Local Firm väljer IBEYOSTUDIO som PR-byrå

Tisdagen den 15 november inleder IBEYOSTUDIO samarbete med modevarumärkena V AVE SHOE REPAIR och The Local Firm. I ett steg att ytterligare stärka sin position som en av de ledande PR-byrårerna inom modesegmentet, blir detta ett tydligt inslag som stärker byråns utbud.

Nu vässar IBEYOSTUDIO sitt modesegment ytterligare och inleder samarbete med V AVE SHOE REPAIR och The Local Firm. PR-byrån har alltid jobbat i ett brett spektra inom mode men förtydligar nu sin spjutspets genom de två senaste tillskotten. Utöver utlåning till press kommer IBEYOSTUDIO också jobba med strategiska frågor, event och varumärkenas digitala kommunikation.

-Vi får nu förmånen att jobba med två av Sveriges mest drivande modevarumärken. Förutom att detta blir ett bra tillskott till utbudet i vårt showroom ger det också oss en ytterligare dos av inspiration och energi, säger Lotta Brattin, Creative Director och grundare av IBEYOSTUDIO.

Det noga utvalda varumärkessortimentet, som spänner sig från mindre designers till stora kommersiella varumärken, gör att IBEYOSTUDIO kan erbjuda både den service och det utbud som eftersträvas gentemot pressen. Som en ytterligare support finns också det digitala utlåningssystemet där pressen kan göra sina förfrågningar 24 timmar om dygnet, www.ibeyostudio.se.

För mer info kontakta:

Lotta Brattin, Creative Director IBEYOSTUDIO, lotta@ibeyostudio.se, 0733 - 582488
Nelly Manns, Showroom Manager IBEYOSTUDIO, nelly@ibeyostudio.se, 08 - 328801

• va ave shoe repair