Icelandair - från 15 februari erbjuds Wi-Fi på exakt hela resan, även från gate till gate.

Den 15:e februari erbjuder Icelandair, som det första flygbolaget i Europa, Wi-Fi från gate till gate.

Icelandair har kontinuerligt installerat Wi-Fi på sina flygplan och erbjuder nu som första flygbolag i Europa Wi-Fi från gate till gate. Anslutningen avbryts därmed aldrig, tidigare har behövt befinna sig på 10.000 fot innan Wi-Fi återaktiveras.

Från och med den 15 februari så är den tiden förbi och du har då möjligheten att vara online på din smartphone, surfplatta eller dator från det ögonblick du sätter dig till rätta. Antingen på din väg till eller från Island, alternativt vidare över Atlanten till en av våra 16 nordamerikanska destinationer.

Wi-Fi är tillgängligt i hela kabinen: Om du reser i Saga Class (Icelandair Business Class) är Wi-fi inkluderat. Reser du i Economy Comfort eller Economy kan köpa tillgång till Wi-Fi för en liten avgift. Anslutningen liknar 3G så att du enkelt kan kontrollera e-post, sociala medier och surfa på nätet.