Pressmeddelande -

Nu är proffsens rengöringsmedel ABNET® tillgängligt hos alla KAMA Fritids återförsäljare!

Ett professionellt rengöringsmedel för alla ytor!

KAMA Fritids återförsäljare har börjat sälja det professionella rengöringsmedlet ABNET® som effektivt rengör alla ytor som tål vatten. Ingrodd smuts som t.ex. ”svarta ränder”, envisa fläckar, insekter, alger och mögel tvättas enkelt bort. ABNET® skadar varken tätningsmedel, lister, plastrutor eller andra detaljer!

- Vi är glada över att ha ABNET® i vårt sortiment och att kunna erbjuda både husvagns-, husbilsägare samt våra återförsäljares tvätt- och rekondhallar ett professionellt tvättmedel för alla typer av underlag, säger Jonas Tidqvist, VD KAMA Fritid.

ABNET® Professional är ett koncentrerat rengöringsmedel som du själv späder ut med vatten beroende på nedsmutsningsgrad. Med tre enkla doseringssteg löser ABNET® alla dina rengöringsproblem förutom asfaltsfläckar och tjockare kalkavlagringar säger Perya Khalit, VD på ieasysystem North AB.

Skärmavbild 2017-02-13 kl. 09.45.58.png

Fakta:

Testvinnaren ABNET® är ett snabbverkande rengöringsmedel som enkelt tar bort alla lager av smuts genom sin antistatiska egenskap utan att skada ytor och fördröjer återsmutsning. Produkten är kompatibel med samtliga tvättsystem som tål vatten och används både för enklare underhåll som för djuprengöring. ABNET® tillverkas i Sverige och innehåller inga starka lösningsmedel eller gifter. Produkten är biologiskt nedbrytbart och uppfyller krav gällande hälsa, säkerhet och miljö.

Egenskaper                                                            Avlägsnar
  • Rengörande
  • Ingrodd smuts
  • Avfettande