Prisvinnande rengöringsmedel får ett nytt utseende

I januari 2019 får ABNET Professional en ny design. Den stora förändringen är att rengöringsmedlet presenteras med en enklare gränssnitt, piktogram och ett modernare utseende.

– Tanken är att skapa en bättre dialog mellan konsumenterna och våra återförsäljare och att det ska bli tydligare hur produkten används, säger Perya Khalit , vd ieasysystem North AB.

ABNET Professional är unik i sitt slag och doseras efter hur smutsig ytan är. De rengörande egenskaperna är både avfettande, rengörande, luktneutraliserande, antistatiskt och fungerar som fläckborttagningsmedel på textilier, skinn och övriga vattentåliga ytor. På förpackningen finns tydliga instruktioner för rätt blandning beroende på vilken rengöringsnivå som behövs.

Råvarorna i ABNET Professional är lågskummande och innehåller ingen parfym eller giftiga ämnen.

– Vi känner stolthet över att leverera nya ABNET Professional med nytt utseende men med samma formula av en hög kvalitet. Samtidigt håller vi fast vid vårt miljötänk när det gäller tillverkning, råvara och produktion kring ABNET, säger Conny Landberg, produktionsansvarig.

• Ekonomi

ieasysystem North AB tillverkar rengöringsmedel ABNET och innehar den nordiska generalagenturen för varumärkena Michelin, WRC, Air Wick Auto samt Animals & Car. I produktportföljen finns även Vikan.

Läs mer på www.ieasy.se

Perya Khalit