Q-channel lanserar idag en ny hemsida.

Q-channel lanserar idag en ny hemsida. Image Media Channel är återförsäljare av kösystemet Q-channel.

I och med det ökade intresset kring kösystemet Q-channel så kommer Image Media Channel fortsättningsvis hänvisa till Q-channel´s hemsida när det gäller kösystem.

www.q-channel.se

Den nya hemsidan är tänkt att ge kunder och andra intressenter mer fakta, information och bilder gällande kösystemet Q-channel.

Q-channel är ett företag som levererar moderna, flexibla kösystem komplett med hårdvara och mjukvara som ger dina kunder möjlighet att nyttja väntetiden på ett bättre sätt. Allt för att ge ökad effektivitet, flexibilitet, lägre kostnader, effektivare kundflöde och bättre kundservice.