Se filmen om kösystemprodukten Q-smart från Q-channel

Pressmeddelande  •  2012-08-22 16:12 CEST

Q-smart en ny paketerad produkt från Q-channel som du enkelt och snabbt installerar och kommer igång med. Titta på filmen om Q-smart för en presentation.

Q-smart är det lilla smarta, flexibla och smidiga kösystemet för effektivare kundflöde, smartare resursplanering, merförsäljning och nöjdare kunder. Allt paketerat i modern teknik.

Kösystemet Q-smart passar i alla verksamheter, butiker, handel, banker, apotek och sjukhus samt även för uthyrningsverksamhet. Q-smart är från början flexibelt och anpassas efter era behov. Välj antal kassor, flera kötyper och skärmar för kövisning. Om behoven ändras kan ni enkelt ändra antal kassor och kötyper.

Kösystemet Q-smart fungerar alldeles utmärkt i situationer där du tillfälligt måste lösa ett köproblem på en annan plats eller i en tillfälligt lokal. Då packar du enkelt med dig ditt Q-smart system och sätter upp det där det behövs.

Flexibelt och smart

• Touchskärm med layout som anpassas efter kunden och verksamheten.

• Lägg till ditt egna meddelande på touchen och kölappen.

• Lägg till och ta bort kötyper via en enkel dialog på touchskärmen.

• Statistik genom ett enkelt knapptryck.

• Effektivare kundflöde och resursplanering

• Avisering om kösituationen på LCD-display och med ljudsignal till både kunderna och personalen i realtid.

• Trådlösa enheter – enkel installation

• Enkel installation utan krångel, kom igång direkt på egen hand.

• Allt paketerat och färdigt att skickas direkt till dig.

• Kvittorullar i vanligt standard 80 mm termopapper, det krävs inga specialkölappar.

• Enkelt att koppla till befintlig LCD/LED-display om sådan redan finns.

Koppla Q-smart till internet och få tillgång till fler funktioner såsom SMS avisering, bokat möte, dynamiska köer samt mer detaljerad statistik online.

Återförsäljare av kösystemet är Image Media Channel AB

+46 8 20 30 20 www.imagemediachannel.se

Image Media Channel som funnits i 11 år, och som har installationer från Haparanda till Ystad, levererar system för digital signage. Installationer finns inom banker, butiker, försäkringsbolag, apotek, skolor, bibliotek, bilindustrin och hotell. Systemet förekommer även som interninformationssystem inom byggbranschen och på tidningar och tidningstryckerier. Image Media Channel har sedan starten ett nära samarbete med etablerade media.

www.imagemediachannel.se

www.q-channel.se

Bo Stintzing

08-203020

Image Media Channel som funnits i 11 år, och som har installationer från Haparanda till Ystad, levererar system för digital signage. Installationer finns inom banker, butiker, försäkringsbolag, apotek, skolor, bibliotek, bilindustrin och hotell. Systemet förekommer även som interninformationssystem inom byggbranschen och på tidningar och tidningstryckerier. Image Media Channel har sedan starten ett nära samarbete med etablerade media.

www.imagemediachannel.se

www.q-channel.se