Fjärrstyr via GSM för 595 kr-kampanj på Induo Home

Fjärrstyr via GSM för 595 kr-kampanj på Induo Home

Kampanjen gäller inte längre men vi kan tipsa om fjärrstyrning med ESIM022 för 995 kr
samt fjärrstyrningspaket för 1 395 kr

Ett tillfälligt parti med VRT014 från Teltonika, en produkt för fjärrstyrning via SMS och GSM, har landat på vårt lager. Produkten kan liknas vid ett GSM eller SMS styrt relä. Ring/SMS:a till produkten och ett relä aktiveras. Reläet kan styra funktioner som inomhusvärme, bastu, garageportar, elslutbleck i dörrar, grindöppnarautomatik, starta värmen i båt eller husbil.

Produkten konfigureras med hjälp av PC mjukvara och SMS. VRT014 monteras på DIN-skena eller i normkapsling. Varje produkt levereras med programmeringskabel och antenn med 2,5 m kabel. Produkten spänningsmatas med 12 V, temperaturområde -20 till +40°C. Reläet kan styra 12VDC eller 220 VAC med upp till 5A belastning. Du kan lagra upp till 500 nummer i enheten. Det går att ringa och SMSa till enheten för att växla mellan på/av läge. Mått (B x D x H): 53 x 90 x 58 mm