Kan du…? -Ny serie videos från Induo

Kan du…? -Ny serie videos från Induo

Efter att vi under fem års tid producerat hundratalet instruktionsvideos inhouse var det dags för litet nya grepp. Under de senaste tolv månaderna har intresset för våra videos ökat markant bland annat med mer än en fördubbling av antalet visningar, vi kan dessutom se en ökning i visningslängd, allt fler tittar klart på videon.

I början av 2013 satsade vi hårt på att utveckla kvaliteten på våra videos, nu tar vi ytterligare ett steg. För att utveckla formatet vidare lanserar vi nu en gemensam titel för alla instruktionsvideos, "Kan du…?".

Den första produktionen, Kan du ESIM022? omfattar en genomgång av produktens egenskaper och fokuserar på att förklara hur produkten fungerar. Målet med varje video är därför att den som tittar efter filmen skall kunna svara ja på frågan vi ställer i titeln, tillexempel Kan du ESIM022?

Så, Kan du ESIM022? Om inte, ta en titt på vår första instruktionsvideo. Vi hoppas du kan svara ja efter att du sett videon.

Kan du…? är ett format vi kommer att vidareutveckla under 2014 och vi tar tacksamt emot all feedback om hur vi kan göra det ändå bättre. Du hittar samtliga våra videos i vår YouTube-kanal.

+Ulf Seijmer