Induo fyller fem

Induo fyller fem

I dagarna fyller Induo fem år. Induo bildades av Björn Moberg i april 2008 och har genom åren växt med större lokaler, fler anställda, nya produkter och tjänster samt genom tillkomsten av ett dotterbolag.

”Mycket har hänt under de gångna fem åren, jag har förstått att vi levererar värde och produkter som har stor betydelse för våra kunders system och applikationer. Att då i skarp konkurrens med andra teknologier och aktörer få ett fortsatt förtroende som leverantör är nog det som glädjer mig mest, särskilt att få leverera i samarbete med goda kollegor sätter liksom ett prick över i:et i Induo.” säger Björn Moberg, Induos grundare och fortsätter ”Framtiden för Induo är som för oss människor, i stort öppen och kan i mycket bli vad man gör den till. En sak är helt uppenbar och det är att utvecklingen rusar framåt med nya spännande lösningar och utmaningar, för företag är det än mera viktigt att se och synas. Vår framtida tillväxt inom produkter, lösningar och applikationer kommer att drivas starkt av marknadsföring och dedikerade medarbetare i ständig utveckling. Vi verkar i en härlig bransch som hela tiden förbättrar, förfinar och överträffar, jag är mycket glad över att få vara en del av den både nu och i framtiden.”

Induos första fem år som företag har summerats i åtta stycken blogginlägg där vi kan följa Induo från de första stegen till dagens position som marknadsledare med affärsidén pålitliga kommunikationslösningar i tiden.

Taggar

Företagsfakta Induo AB Induo vilar på fundamentet av närmare 100 års arbetserfarenhet av kommunikation. Induo, som fritt översatt betyder engagerad, är ett svenskt bolag som erbjuder produkter och tjänster för kommunikation med affärsidén ”Pålitliga kommunikationslösningar i tiden”.Induo är generalagent för Advantech B+B Smartworx, Cerio, CompleTech, ELA Innovation, Eldes, Encore Networks, Jay Electronique, Lantech, Lantronix, Radwin, Satel, Schmidt Electronics och Teltonika.