Induo nominerade till Årets pressrum

Nyhet   •   Okt 13, 2011 08:56 CEST

Förra året vann Induo MyNewsdesks kundtävling Årets Pressrum i kategorin IT/Tech. I år är vi ett av tre nominerade företag i kategorin IT/Teknik.

"Naturligtvis blev vi jätteglada när de nominerade presenterades. Att vara ett av de tre nominerade företagen i en kategori med så hög konkurrens är en stor ära" säger Ulf Seijmer, Creative Director och delägare Induo.

Enligt MyNewsdesk handlar kärnan om att producera bra material och göra det lättillgängligt och av de nominerade belönas de företag som bäst har optimerat sin användning av sitt newsroom för att skapa relevant exponering för sin pressinformation. Nytt för i år i tävlingen är Publikens favorit, du kan alltså rösta fram din favorit bland de nominerade.

Vi alla på Induo är väldigt glada över denna nominering och hoppas att du håller inte bara en utan två tummar för oss! Vinnarna i Årets Pressrum 2011 presenteras den 8 december.

Kommentarer (0)

Kommentera