Utbildningar inom offentlig förvaltning och GDPR

Pressmeddelande   •   Jan 10, 2020 08:54 CET

Grundutbildning i GDPR
Goda rutiner och långsiktigt arbete kräver att alla vet hur man får hantera personuppgifter. Gå webbutbildningen inom GDPR – ett enkelt och effektivt sätt att få alla med på noterna. Med denna webbutbildning grundutbildar du dig och dina kollegor i GDPR; vad som är en personuppgift och de mest centrala kraven i förordningen.

995:-

Grundutbildning inom offentlighet och sekretess

Som anställd inom offentlig verksamhet är det viktigt att ha goda kunskaper om vad principen innebär och hur den påverkar det dagliga arbetet. Vi erbjuder en webbutbildning i Offentlighetsprincipen, allmän handling och sekretess.

4 900:-

GDPR med fokus på personalfrågor

Den som arbetar med rekrytering, personalfrågor eller som ansvarig för personal hanterar i sin roll en stor mängd personuppgifter. Med webbutbildningen GDPR med fokus på personalfrågor fördjupar du din kunskap om GDPR inom ramen för HR; hantering av personuppgifter vid rekrytering, under en anställning och när en anställning upphör. Goda rutiner och långsiktigt arbete kräver kunskap om hur vi får hantera personuppgifter.

2 995:-

För mer info och anmälan: