Ergonomic Solutions produkter tar plats hos Ingram Micro

Pressmeddelande   •   Feb 20, 2019 10:31 CET

Ingram Micro har ingått ett nytt distributionsavtal med Ergonomic Solution, som genom det ökar sin närvaro i Norden och Östeuropa.

Ergonomic Solutions är den ledande tillverkaren av ergonomiska monterings- och säkerhetslösningar såsom stativ, till allt från betalterminaler till surfplattor.

Lösningarna från Ergonomic Solution tillverkas för detaljhandeln och de erbjuder ett brett produktsortiment av POS-ställ anpassat både för fasta och mobila användningsområden. Produkterna stödjer resten av Ingram Micros produkter av POS-lösningar vilket ger våra återförsäljare möjligheten att erbjuda en optimal lösning till sina kunder.

Klicka här för att läsa mer om samarbetet i den engelska pressreleasen.

Ingram Micro är en global ledare inom distribution och logistik på IT- och telekommarknaden som tillhandahåller specialanpassade produkter och tjänster. För mer information besök oss på www.ingrammicro.se

Kommentarer (0)

Kommentera