Högtryck på Inhouse Tech!

Högtryck på Inhouse Tech!

Under maj, juni och augusti slutför Inhouse Tech rekordmånga projekt samtidigt, genom en fantastisk insats av alla parter, beställare, entreprenörer och konsulter.

• I Kvillebäcken har 89 stycken Brf köpare flyttat in i Brf Cinnober vilket är HSB senaste projekt i området.
  • I Campus Lundby flyttar 500 Volvo medarbetare in i sista etappen av Penta projektet.
  • I Platzers nya 17 våningar höga fastighet på Gamlestadens Torg flyttar de nya för- och grundskoleförvaltningarna in med 400 medarbetare. Världslitteraturhuset öppnar tillsammans med Berättarministeriet, Tele2 flyttar in med 150 medarbetare, Ställningsfirman No Problems flyttar in och Västtrafik med resecentrum flyttar in i entréplanet med tillhörande service som Pressbyrån, Subway och Espresso House.
  • Kärraskolan flyttar in i nybyggda lokaler med 6 avdelningar förskola, särskola och låg och mellanstadium för totalt 800 elever.
  • Gamlestadsskolan flyttar in i etapp 2 av totalt 4 etapper. Etappen omfattar ca 300 elever inkl särskola, administration och elevhälsa.

Alla Inhousare sliter nu ordentligt för att slutresultatet skall möta inblandande parters förväntningar, parallellt rampar vi upp för de nya spännande projekt som vi skall jobba med i höst!