Innofactor Sverige blev Årets Microsoft Dynamicspartner 2018

Vi är enormt stolta över att vi igår fick utmärkelsen som Årets Microsoft Dynamicspartner 2018!

Motiveringen löd:

Förutom att de har växt sin kapacitet inom inte bara Dynamics utan även modern workplace, Azure och Power BI, så har de dessutom tagit den första affären för Talent till Sverige.

"Det är en stor ära för oss att bli utsedd till och få priset som årets bästa Dynamicspartner. Jag är så stolt över alla mina kollegor som dagligen arbetar och sliter med för att förverkliga våra kunders mål med att bli effektivare, arbeta smartare eller kunna sälja mer. Det här är ett erkännande för oss att det vi gör verkligen gör nytta och uppskattas av såväl våra kunder som våra viktigaste partners. Tack Microsoft, tack alla våra fantastiska kunder, och framförallt tack till de bästa kollegorna!" Viktor Lundqvist, VD Innofactor Sverige.

Innofactor är idag en fullständig leverantör av hela Microsoft Dynamics 365 sviten. Vi kan därför erbjuda våra kunder att ha en enda leverantör för hela den digitala transformationen, vilket ger bättre kontroll och helhetsbild över investeringen och gör det enklare att verkligen skapa affärsvärde. Idag handlar det inte längre om att köpa in olika system, utan om att få ihop alla processer på ett företag och samspela över de organisatoriska gränserna.

För att tydligt visa hur den digitala transformationen kan skapa affärsvärde för våra kunder, har vi skapat ett upplevelserum där företag får prova på hur digital transformation fungerar i praktiken.

Ett annat av våra stora fokus är stötta företag i den digitala transformationen för just HR. Vi erbjuder därför bland annat webinarier för att berätta om de möjligheter som finns att ta hand om företagets viktigaste resurs - människan.

Är du nyfiken på att veta mer eller boka in dig i vårt kostnadsfria upplevelserum, läs mer här

För mer information kontakta:
Marianne Lager, Marknads- & kommunikationschef eller Viktor Lundqvist VD Innofactor Sverige

Årets Microsoft Dynamics Partner 2018