Pressträff - Kom och ta del av pulsen på Innovatum!

Det är mycket som pågår på Innovatum just nu. Med anledning av det vill vi bjuda in till en pressträff för att berätta om vilka planer vi har för framtiden och hur det vi gör kommer att göra skillnad för näringslivet i regionen.

Tid: Torsdagen den 22 mars kl 10.00
Plats: Innovatum Teknikpark, byggnad 73, Nohabgatan 18 A, Trollhättan

Ni kommer att få möta de ansvariga på Innovatum som berättar om de övergripande planer som finns för att bevara kompetens i regionen. Hur vi ser att nya och befintliga företag i olika storlekar bygger vårt näringsliv och på så sätt minskar beroendet från en stor industri och arbetsgivare.

Allt detta och lite till vi berätta för er. Nu har vi chansen att ta nya tag och starta en resa mot en blomstrande region som präglas av det goda livet. Och på den resan kan Innovatum göra skillnad.

Välkomna till Innovatum.

Anmälan senast onsdag den 21 mars kl 16.00 till

elin.krusell-sandh@innovatum.se tel 0520-289 302, 0736-229 880

INNOVATUM är en science park som arbetar för att främja innovation, utveckling och entreprenörskap samt väcka barns nyfikenhet för teknik och kreativ industri. Med engagemang för andras utveckling vill vi skapa de bästa möjliga förutsättningarna för våra samverkansaktörer, entreprenörer och besökare.