Slutsnubblat i duschen! Ny produktkategori: Duschförvaring

Slutsnubblat i duschen! Ny produktkategori: Duschförvaring

Slutsnubblat över flaskor i duschen! Nu lyfter vi upp schampoflaskorna på väggen och sorterar in dem snyggt och prydligt i rymliga och innovativa förvaringslösningar som döljer mer än de visar.

Enligt INRs Innovation Manager Kristian Olsson kräver en fulländad duschupplevelse expertis inom såväl design som material och ordning.

När det gäller förvaring börjar vi med att lyfta bort alla flaskorna från golvet och upp på väggarna. Där placerar vi dem i snygga förvaringslösningar som rymmer allt – och som döljer mer än de visar. Våra tre förvaringslösningar för duschutrymmet heter PILE, NEST och CASE, berättar Kristian Olsson.

PILE är en lösning som smälter samman med duschhörnan LINC Angel eller LINC Niagara både vad gäller design och funktion. Nykomlingen PILE är nämligen något så unikt som duschförvaring och väggprofil i ett och köps lämpligtvis i samband med duschhörnan. Resultatet blir en duschförvaring på duschens insida som tack vare sin 2000 mm höjd och enkelhet slukar även den stora familjens alla schampo- och duschflaskor, tipsar Kristian Olsson.

NEST håller flaskornai tryggt förvar och väl dolda från omvärlden på väggen i eller utanför duschen. Den frostade luckan går att vippa ut för att få en bra överblick över duschprodukter. Botten är försedd med avrinningshål och hela luckan med insats kan lyftas ur för enkel rengöring. Den är dessutom enkel att montera med INR Borrfri, en smidig och skruvlös monteringslösning som inte lämnar några spår efter sig, inte ens vid nedmontering.

Med sin stilrena design är duschförvaringen CASE lika snygg ensam som i grupp. Varför inte låta varje familjemedlem få sitt eget skåp till sina duschprodukter? CASE är vändbar för maximal flexibilitet och även denna går att limma upp med INR Borrfri, avslutar Kristian.

Alla duschförvaringsprodukter från INR är svensktillverkade och har 5 års garanti.

NEST och CASE kommer att finnas till försäljning i Norden från januari och PILE från februari.

Läs mer om produkterna på http://www.inr.se

Se pressmaterial för produktinfo och priser.

För mer information vänligen kontakta:

Kristian Olsson, Nordic Innovation Manager, tel 0739 40 15 30, kristian.olsson@inrnordic.com