Krandagarna slår rekord

Krandagarna slår rekord

Aldrig tidigare har Inspectas seminarium Krandagarna haft så många anmälda besökare och utställare. Det väntas komma närmare 300 personer när lyftbranschen samlas i Växjö konserthus 5-6 november.

- Det är mer än någonsin. Vi har fått utöka antalet hotell för att få plats med alla besökare, säger Lisa Larsson som är ansvarig för seminariet.

Krandagarna får man ta del av de senaste nyheterna, umgås med likasinnade och vara med om ett kvällsarrangemang utöver det vanliga. Lisa Larsson tror att det som har bidragit till rekorduppslutningen är ett spännande programinnehåll och att Inspectas experter från norr till syd jobbat tillsammans för att skapa ett så intressant seminarium som möjligt.

- Vi har samlat våra kunniga besiktningsingenjörer från hela landet och tillsammans tagit fram ett program som vi tror att många ser fram emot att få ta del av, säger Lisa Larsson.

Krandagarna, som i år firar sin femtonde upplaga, har gått från ett litet arrangemang för de närmast sörjande till årets branschhändelse där man också får ta del av alla de senaste produkterna och tjänsterna i den uppskattade utställningsdelen. Med årets succé i bagaget finns det också goda förhoppningar om att Krandagarna får se minst femton ytterligare upplagor och mängder av nya rekord.