Inspecta är nominerad till Årets Ambassadör i Sundsvall

Inspecta är nominerad till Årets Ambassadör i Sundsvall

Business Awards i Sundsvall utser varje år Årets Ambassadör. Inspecta och Mikael Sjöblom är i år en av tre nominerade till utmärkelsen.

Det är Inspectas branschsamlande Skogsindustridagarna i Sundsvall som ligger bakom nomineringen. Skogsindustridagarna är ett evenemang som varje år lockar drygt 200 deltagare från papper- och massaindustrin till Sundsvall.

– Det känns väldigt roligt och är ett mycket fint erkännande. Vi kommer att utveckla Skogsindustridagarna ytterligare och är redan i planeringsstadiet inför 2015 års upplaga, säger Mikael Sjöblom.

De andra nominerade till Årets Ambassadör i Sundsvall är Företagarföreningen och Meter Television. Vinnaren presenteras vid en gala den 25 september med 1000 inbjudna gäster.

För mer information kontakta gärna
Mikael Sjöblom, Inspecta, 08-5011 3394