Förlängt avtal med Fredells i Sickla

- Det är med stor stolthet och glädje som vi fått fortsatt förtroende från Fredells. Vår målsättning är att skapa en välkomnande och inspirerande miljö som bidrar till ökad trivsel för besökare samt medarbetare, säger Finn Zettersten Regionchef på Inspira.

Fredells är en komplett byggleverantör som arbetar med helhetslösningar för kvalitetsmedvetna företag och privatpersoner i hela Stockholmsområdet. Fredells arbetar aktivt för miljön, bland annat med att minska spridningen av skadliga ämnen genom att välja miljöanpassade varor och optimera avfallshanteringen.

- Vi är glada över vårt långa samarbete med Inspira och vi ser fram emot den fortsatta avtalsperioden. Inspira har levererat tjänster till oss sedan 2007. Att Inspira också stärker oss i vårt miljöarbete genom att vara en Svanenmärkt städleverantör ser vi också som mycket positivt, berättar Mikael Tänndal fastighetsansvarig på Fredells.

Vi erbjuder städning och supporttjänster i världsklass för att stärka helhetsupplevelsen av kundens verksamhet.

Inspira har ett heltäckande tjänsteutbud som omfattar det mesta inom företagsstädning och närliggande support som bemanning av reception, intern service, frukt, kaffe, växter och hygienprodukter. Vi finns i hela landet och har varit verksamma sedan 1984, omsätter 450 mkr och sysselsätter 1300 medarbetare. Vår värdegrund bygger på kundnöjdhet, medarbetarnöjdhet, hållbarhet och förnyelse. Sedan januari 2016 är Västmanlands Städ- och Flyttjänst AB en del av Inspira.