Inspira förstärker sin säljorganisation.

Inspira AB har som mål att utveckla och förstärka sin marknadsposition i Uppsala och Norrtälje. Som ett led i detta anställs Joacim Frankiewitz som ny Säljansvarig på bolaget. ”Vi är väldigt glada över att Joacim börjar arbeta hos oss och vi är övertygade om att han med sin kompetens, sin personlighet och sitt stora nätverk kommer att bidra till våra affärer på ett mycket positivt sätt, säger Björn Jönsson Regionchef Nord på Inspira.

Joacim har en gedigen erfarenhet utav försäljning och kommer senast från tjänsten som butiksansvarig på Yrkes & profilkläder i Uppsala. Han har även en bred bakgrund inom Uppsalas föreningsliv och har bland annat varit innebandytränare på elitnivå.

Joacim börjar den 5:e november och kommer att vara placerad i Uppsala.

Om Inspira: Inspira erbjuder städ- och supporttjänster i världsklass för att stärka helhetsupplevelsen av kundens verksamhet. Vi utför det mesta inom städning och bidrar med en mängd olika supporttjänster, allt från bemanning av reception och intern service till hantering av kaffe, frukt och växter. Inspira, som grundades redan 1984, är idag en av Sveriges största aktörer inom sitt område. Vi omsätter ca 300 mkr och sysselsätter 900 medarbetare.