Nytt uppdrag till Västmanlands Städ- och Flyttjänst i Eskilstuna

- Inspiras dotterbolag Västmanlands Städ- och Flyttjänst AB har fått förtroendet att städa D. Carnegie & Co AB (Graflunds) fastigheter i Eskilstuna med 1900 lägenheter, säger Maria Thörn, Försäljningschef på Västmanlands Städ- och Flyttjänst.

Fastighetsbolaget D. Carnegie & Co (Graflunds) äger och förvaltar bostadsfastigheter i framförallt Stockholmsområdet, men även i Eskilstuna och Strängnäs. Förvaltningen bedrivs genom lokala områdeskontor vilket också bidrar till att skapa en nära relation till hyresgästerna. Enligt D. Carnegie & Co (Graflunds) så är dom väl medvetna om städningens betydelse för hur de boende/hyresgästerna uppfattar hyresvärden och dess betydelse i fastighetsförvaltningen. Därför har det varit viktigt att välja ett lokalt städbolag med hög servicegrad och kvalitet. Uppdraget startar 1 september 2016.

- Vi är mycket glada att vi fått förtroendet att utföra trappstädningen åt D. Carnegie & Co AB (Graflunds) i Eskilstuna,och extra roligt att dom väljer oss för att vi kan leverera den kvalitén som dom efterfrågar, säger VD Mikael Wallner.

Vi erbjuder städning och supporttjänster i världsklass för att stärka helhetsupplevelsen av kundens verksamhet.

Inspira har ett heltäckande tjänsteutbud som omfattar det mesta inom företagsstädning och närliggande support som bemanning av reception, intern service, frukt, kaffe, växter och hygienprodukter. Vi finns i hela landet och har varit verksamma sedan 1984, omsätter 450 mkr och sysselsätter 1300 medarbetare. Vår värdegrund bygger på kundnöjdhet, medarbetarnöjdhet, hållbarhet och förnyelse. Sedan januari 2016 är Västmanlands Städ- och Flyttjänst AB en del av Inspira.