​REKORDÅR MED STOR POTENTIAL

Hej vd Per Karlsson! Hur har 2017 varit?

– Det har varit ett rekordår! Vår omsättning, tillväxt och kundnöjdhet har ökat. Vi sätter rekord i omsättning för det trettonde året i rad och med 2017 bakom oss är vi väl rustade inför framtiden.

På vilket sätt växer ni?

– Vi skapar många nya affärer och förlänger och utökar viktiga kunduppdrag. Många av våra kunder börjar med lokalvård och utökar sedan med exempelvis bemanning av reception, kontorsservice, kaffe, frukt och växter.

Vilka är era nya kunduppdrag?

– Raysearch, Naturhistoriska Riksmuseet, Klarna, Com Hem, Lloyds Apotek och Vasaloppet för att nämna några.

Hur ser framtidsutsikterna ut?

– Vi fortsätter stärka upplevelsen av våra kunders verksamheter genom arbetsplatsservice i världsklass. Vi är stolta över resultatet 2017 men det räcker inte för oss. Våra kunder och medarbetare ska bli ännu nöjdare. 2018 har startat mycket bra med nya spännande affärer och vi ser en framtid med stor potential. Som det ser ut nu pekar det mot ytterligare ett rekordår.

Ladda ner vår årsredovisning för 2017.

Följ gärna vår utveckling under året på vår hemsida.

För mer information:

Per Karlsson, VD på Inspira (per.karlsson@inspira.se)

Joakim Markovits, styrelseordförande på Inspira (joakim.markovits@inspira.se

Vi erbjuder arbetsplatsservice i världsklass för att stärka helhetsupplevelsen av kundens verksamhet. Vi gör det genom våra tjänsteområden facility management, lokalvård, bemanning, kontorsmaterial, växtinredning, mat & dryck. Vi skapar en lösning som passar din verksamhet lokalt eller samordnat i hela landet. Inspira har funnits sedan 1984, omsätter 450 mkr och sysselsätter 1300 medarbetare. Vi verkar utifrån vår värdegrund som bygger på kundnöjdhet, medarbetarnöjdhet, hållbarhet och förnyelse.