Instoremedia väljer Södermalm

Instoremedia byter lokaler och flyttar till Medborgarplatsen på Södermalm. Anledningen till flytten är att vi vuxit ur våra lokaler på Kungsholmstorg. Expansion med fler kunder och mer personal kräver större ytor och förnyelse.

PS Arkitektur AB är arkitektbyrån som använts för att designa och inreda de nya hypermoderna lokalerna, ett samarbete som fungerat jättebra.

- Konceptet för lokalen var tydligt kommunicerad ochefter attde stora riktlinjerna var dragna så litademan påoss arkitekter, utan att gräva ner sig i varje detalj. Så blir ett projekt smidigt, kreativt och lyckat! Instoremediaär ett roligt företagatt arbeta med! Där finns en självklar och positivanda som ärsmittsam, säger Beata Denton på PS Arkitektbyrå.

Den nya adressen som börjar gälla från och med 1 augusti 2009 är:

Instoremedia AB

Tjärhovsgatan 6

Obs. samma telefonnummer som tidigare gäller.

För dig som har intresse av att bli en Instoremedia-partner kan vi berätta att vi under hösten tar stora steg för fler partnersamarbeten såväl i Sverige som utomlands. Vi har en stor framtidstro när det gäller Instoremedia och vår ambition är att bli det självklara alternativet när företag ska satsa på digital signage. Hittills under 2009 har vi fått klassificeringen "högsta kreditvärdighet" både från UC Risk och Soliditet, vilket visar att vi är ett tryggt företag att satsa på.

Instoremedia AB

Tjärhovsgatan 6

Webb: www.insm.se

Telefon: +468518 00860

Instoremedia AB är en prisbelönad* leverantör av helhetslösningar för digital signage. Företaget grundades 2004 och har som koncept att hantera och distribuera digital media för marknadsföring och informationsvisning i bl. a butiker, restauranger, köpcentrum, mässor och inom företag. Några av företagets kunder är bl.a. Telenor, Telia, Hemmakväll, Yamaha, Copiax och Stockholmsmässan.

*Microsoft .Net Awards 2006, Deloitte "Rising star", NEC "Best solution of the year".

• butik
  • butiks tv; digital signage; information; digital tv;
  • digital signage
  • digital skyltning
  • mjukvara
  • skyltar