Gartner Symposium / ITxpo 2012 i Barcelona den 5-8 november

Nyhet   •   Okt 30, 2012 17:21 CET

Kom och träffa Interoute, som äger och driver Europas största molntjänstplattform på Gartner Symposium i Barcelona den 5-8 november. Koncernchefen Gareth Williams och tekniska chefen Matthew Finnie finns tillgängliga för intervjuer i Interoutes monter M15.

Interoute Communications Ltd firar tio år som ägare till och operatör av Europas största molntjänstplattform, som omfattar över 60 000 km fibernät, nio datacenter och 32 colocationcenter, med anslutningar till ytterligare 140 datacenter från tredje part runt om i Europa.

Med vår plattform för IT-tjänster som vi kallar Unified ICT erbjuder vi telefoni- och datalösningar, integrerade i en enda infrastruktur. Vi servar internationella företag, regeringar och universitet, liksom alla större etablerade telekomföretag i Europa samt de främsta operatörerna i Nordamerika och Sydostasien.

Vi finns i monter M15
Interoutes koncernchef Gareth Williams och tekniska chefen Matthew Finnie kommer att finnas tillgängliga i Interoutes monter M15. Vänligen kontakta oss om du skulle vilja träffa någon av dem för en intervju.

Vi kommer också att demonstrera våra videokonferenslösningar i montern.

För att fira vårt tioårsjubileum delar vi ut en flaska champagne till var tionde besökare i montern. Varje dag kommer vi också lotta ut en iPhone 5 med Cisco Jabber.

Varmt välkommen!

Gartner symposium/ITexpo
5 - 8 november
CCIB Centre