​Lyckat samarbete fortsätter mellan Intersport och Husqvarna FF

​Lyckat samarbete fortsätter mellan Intersport och Husqvarna FF

Intersport beskrivs som leveranssäkra, smidiga och effektiva av ordförande på Husqvarna FF när avtalet förlängs med fem nya år.

-Vi har jobbat med Intersport under en längre period och är glada över förlängningen av samarbetet. Intersport har en smidig lösning för både oss som förening samt för våra medlemmar som enkelt handlar sina föreningskläder via webben, säger Magnus Krantz, marknadsansvarig och vice ordförande, Husqvarna FF..

Fotboll för alla

Tillsammans med adidas och Intersport som officiell sportleverantör är föreningens målsättning att kombinera elitfotbollen med en utvecklande ungdomsverksamhet. Förutom stor breddverksamhet för både herr, dam och ungdomar bedriver Husqvarna FF Fotboll för alla, FFA, samt flera andra sociala engagemang vid sidan av fotbollen som bl.a. bidrar till alla människors lika värde.

-Vi är oerhört stolta att fortsatt få vara med på föreningens resa både på och vid sidan av planen. Föreningen jobbar starkt för att alla människor ska inkluderas och få vara med oavsett ursprung eller sociala förutsättningar. Något som helt ligger i linje med vår värdegrund, säger Mattias Bengtsson, teamsäljare på Intersport.

Intersport, Skandinaviens största föreningsverksamhet, ger tillbaka 3% till föreningslivet på allt du handlar på intersport.se och i butik. Samtidigt får du, precis som vanligt, din bonus om 2–6% som du kan handla för. Så ju mer du handlar, desto mer bonus får du OCH din förening. Snacka om win-win-win!